Emaitzak: 15

Familia#
xxOstalaritza eta turismoa 15

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (9)
Esta unidad proporciona una visión general de las administraciones públicas y entidades privadas más importantes involucradas en el desarrollo del turismo, comenzando por las organizaciones de ámbito internacional, como la Organización Mundial del Turismo o la UNesCO, siguiendo con la Administración Central del Estado, las propias de las comunidades autónomas y, terminando con las de ámbito provincial, comarcal y municipal. Unitate honek turismoaren garapenean parte hartzen duten administrazio publiko eta erakunde pribatu garrantzitsuenen ikuspegi orokor bat ematen du, nazioarteko erakundeetatik hasi —Munduko Turismo Erakundea eta UNesCO, besteak beste—, Estatuko Administrazio Zentralarekin eta autonomia-erkidegoenekin jarraitu, eta probintziako, eskualdeko eta herriko erakundeekin amaituz.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Del análisis de la demanda internacional o del turismo internacional se encarga la Organización Mundial del Turismo a través de varias publicaciones que elabora periódicamente. Nazioarteko eskariaren edo nazioarteko turismoaren azterketa Turismoaren Mundu Erakundeak egiten du, aldizka egiten dituen hainbat argitalpenen bidez.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

a)En 2010 se registraron 935 millones de llegadas por turismo internacional, un 7% más que en el año anterior. a)2010ean, nazioarteko turismoaren etorrerak 935 milioikoak izan ziren, aurreko urtean baino % 7 gehiago.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

b)Los ingresos por turismo internacional alcanzaron los 611.000 millones de euros (852.000 millones de dólares de los Estados Unidos) en 2009, que corresponde a una disminución en términos reales del 5,7% sobre 2008 y muestra que los ingresos se vieron mucho más afectados por la crisis que las llegadas. b)2009an, nazioarteko turismoak 611.000 milioi euroko diru-sarrera egin zuen (Estatu Batuetako 852.000 dolar); termino errealetan, kopuru hori % 5,7 jaitsi zen 2008. urtearekiko, eta horrek erakusten du krisiak askoz gehiago eragin ziela diru-sarrerei etorrerei baino.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

c)En cuanto a los países emisores que más gastaron en turismo internacional durante el año 2009, son por orden, Alemania, Estados Unidos y Reino Unido. c)2009an nazioarteko turismoan gehien gastatu zuten herrialde igorleak, berriz, hauek dira, ordenaren arabera: Alemania, Estatu Batuak eta Erresuma Batua.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Para analizar la previsible evolución de la demanda internacional en los próximos años, vamos a analizar otro estudio realizado por la OMT, «Panorama 2020», donde se recogen las previsiones del turismo internacional. Nazioarteko eskariak hurrengo urteetan izan dezakeen bilakaera aztertzeko, TMEk egindako beste azterketa bat aztertuko dugu, «Panorama 2020»; azterketa horretan, nazioarteko turismoaren aurreikuspenak jasotzen dira.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Países receptores por turismo internacional en 2020 2020an nazioarteko turismoa hartuko duten herrialdeak

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Países emisores por turismo internacional en 2020 2020an nazioarteko turismoa igorriko duten herrialdeak

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Esta publicación incluye un análisis de los últimos datos de turismo internacional y una previsión a corto plazo de las mismas magnitudes. Argitalpen horretan, nazioarteko turismoari buruzko azkeneko azterketa dago, baita epe laburrerako aurreikuspena ere.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura